קידום אתרים

בעל/ת אתר אינטרנט? הגיע הזמן שהאתר שלכם יופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש האורגניות!

בואו נבחן את האתר שלכם יחדיו ונבנה לכם אסטרטגיית קידום מנצחת

מחפשים קידום אתרים בגוגל? מקומכם איתנו!

קודם כל הכבוד, עצם היותכם כאן, מעיד על כך שבתור בעלי אתרים הבנתם מה הוא ערוץ הטראפיק הטוב והשווה ביותר להשקעה לטווח הארוך. ובכן, קידום אתרים אורגני לא מתאים לכל עסק/אתר. ויכול מאוד להיות שלאחר שתקראו את הכתוב בעמוד זה, תבינו שהליך זה אולי לא כל כך משרת את מטרתכם. אך במידה ואתם יודעים מה אתם רוצים ומכוונים מטרה. אנחנו יכולים להבטיח שהגעתם למקום הנכון והבטוח ביותר עבורכם. לקידום אתרים אורגני יש המון אספקטים, רמות, סוגים וזה עולם שלם ומרתק. אנחנו כאן כדי לבנות עבורכם את האסטרטגיה המדויקת ביותר עבורכם וליישם אותה בפשטות, חכמה, בדיוק רב תוך מחשבה יצירתית ותשומת לב לפרטים הכי קטנים.

מהו קידום אתרים?

החלק הטכני:

קידום אתרים או בשמו המקצועי SEO(Search Engine Optimization), היא דרך/שיטה בה אנחנו מנגישים למנועי החיפוש את האתר שלנו בצורה המיטבית ביותר. 
כדי להבין מה זה קידום אתרים אורגני אתם צריכים להבין קודם כל איך מנועי החיפוש עובדים.

נקח לדוגמא את הגדולה ביותר, Google. אשר הוקמה ב1998 ועשתה מהלך היסטורי בעולם האינטרנט בפרט במנועי החיפוש בהשקת מנוע החיפוש החכם והמתקדם שלה שעקף את המתחרים בכך שהמערכת ידעה בזמנו לנתח את היחסים והקשרים בין אתרים שונים לעומת המתחרים Bing, Yahoo וכו׳ שהיו מדרגים את האתרים בזמנו על פי כמות הפעמית ששאילת החיפוש הופיעה בדף.

משנת 1998 ועד היום, מנוע החיפוש של גוגל השתנה מקצה לקצה, ומשנה לשנה הפך לחכם יותר, מתוחכם יותר, ומדויק יותר.
כל אתר אינטרנט שעולה לאוויר נסרק במכוון או לא במכוון על ידי הרובוט של גוגל המכונה ״Google Bot" כשמו הוא.

תפקידו של הרובוט של גוגל הוא לסרוק את הקוד של האתר שלכם (כל עמוד בנפרד), להרכיב ממנו תמונה מלאה ולהבין מה יש בו, לאיזה קהל הוא פונה, ולאיזה שאילתות (מילות חיפוש) הוא יכול לשייך את העמודים באתר. 

הרובוט של גוגל מוגבל במשאבים ולכן יש לכוונן ולהנגיש עבורו את האתר בצורה המיטבית ביותר בשביל שכל ביקור שלו יעבור בצורה תקינה ומלאה.

ובתאכל׳ס:

בשורה התחתונה, הלקוחות/קהל/טראפיק או whatever שלכם מחפשים אתכם בגוגל, אנחנו נמצאים בעידן שנמאס לו מפרסומות ולכן הוא מדלג עליהם ישר אם הם לא באמת סופר מעניינות עם הצעה שלא ניתן לסרב. ולכן התוצאה האורגניות הראשונות הן נתפסות בעיני ה״גולש״ כאיכותיות יותר, בטוחות יותר ומניעות יותר לפעולה. לכן כל בעל אתר שרוצה לקחת את העסק/אתר שלו צעד אחד קדימה ולהתחיל להרוויח כסף או להגדיל רווחים. חייב להיות בTOP 3 בתוצאות האורגניות המוכיחות את עצמן כל פעם מחדש.

אז איך בעצם אנחנו גורמים לגוגל לדרג אותנו במקומות הראשונים?

כל הליך קידום אתרים אורגני מתבסס על ארבעה חלקים שהם חובה עבור הליך מושלם המבוסס על Performance בזמן הקצר ביותר.

  1. מחקר מילים
    כל הליך קידום אתרים אורגני מתחיל במחקר מילים (שאילות חיפוש) אשר ייסיע לנו בבניית אסטרטגיית התוכן, אופטימיזציית האתר ובעצם זה חלק מארבעת הצעדים הראשונים שכל מקדם אתרים מבצע.

  2. אסטרטגיה
    לאחר ביצוע מחקר המילים והבנה של אילו מילים אנחנו רוצים לדרג במקומות הראשונים. אנו ניגשים לתכנון האסטרטגיה. בשלב זה אנו נבחר באילו ערוצים לפרסם, איזה תוכן לכתוב לאתר, איזה סוג של אופטימיזציה נעשה ועוד מגוון פעולות רחב.

  3. אופטימיזציה
    אופטימיזציה נכונה למנועי החיפוש (SEO) משמעותה היא התאמת קוד האתר והפיכתו ל״ידידותי״ עבור הרובוט של גוגל ומנועי החיפוש השונים.
    אתר שלא עובר אופטימיזציה יחווה ״קנבליזציה של מילות מפתח״ (נרחיב על זה בהמשך), לא ידורג בעמודים ראשונים, יחווה ירידה בתדירות הסריקה ועוד..
    אופטימיזציה לקידום האתר היא בגדר חובה בכל הליך קידום אתרים אורגני ויש לעשות אותה בדיוק רב.

  4. תוכן ופרופיל קישורים
    תוכן וקישורים הם השחקנים המשמעותיים ביותר לאחר אופטימיזציה. אנו נכוון תמיד לתוכן איכותי, אותנטי ו100% מקורי.
    לאחר שיש לנו מספיק תוכן ועמודים באתר אפשר להתחיל לבנות את פרופיל הקישורים החיצוניים, שזה אומר אתר X כותב מאמר על האתר/שירות/מוצר שלכם ומוציא ממנו קישור ממילת המפתח שנבחר מלחתחילה. גוגל ומנועי החיפוש השונים רואים בקישור זה כ״המלצה״ על האתר שלכם והמלצה כזאת עוזרת בדירוג האתר אך לא ניתן להתבסס רק עליה.

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן?

כמו שניתן לראות בתמונה משמאל, ההבדל העיקרי עבור ה״גולש״ הוא מיקומכם בתוצאות החיפוש, אך לא לשכוח תוצאה ממומנת מסומנת כ״מודעה״ על ידי גוגל (כמו שניתן לראות בתמונה, Ad מצד שמאל לכותרת המודעה), ולדבר זה יש השלכה על ״אמון״ הגולש בתוצאה. מחקרים מוכיחים שתוצאה אורגנית מקבל בהרבה יותר Trust (אמון) מתוצאות ממומנות.

בנוסף לTrust, תוצאות אורגניות נוטות להיות ״ממירות״ יותר, משמע יותר מכירות/פעולות באתר שלכם עצם זה שהגולש הגיע מהתוצאה האורגנית ולא הממומנת.

קידום ממומן זה אחלה, אנחנו עושים את זה ולא באים ״להשחיר״ את התחום ולחזק את האורגני, לכל עסק יש את הצרכים שלו. יש עסקים/אתרים שישלבו את הממומן ביחד עם האורגני כדי להקסים את התוצאות. ויש כאלו שמתאים להם רק קידום ממומן בגלל היתרונות שלו שהם: מהירות, שליטה על הקהל, בקרה בזמן אמת ועוד.

קידום ממומן מתאים יותר לפרויקטים קצרי טווח, לתחומים תחרותיים מאוד, לבעלי תקציב גדול הרוצים לעשות ״קידום הייברדי״ ולתחומי הe-Commerce ששם האפשרויות יותר גדולות ומגוונות.

תוצאה של מקום ראשון בגוגל

ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן בתוצאות החיפוש

בנוסף ישנה אפשרות לשלב בתחילת הליך קידום אורגני, מודעות ממומנות על הביטוים שנבחרו במחקר המילים ולעשות סוג של טסט על הטראפיק המהיר שזה מביא ולבחון את איכות הטראפיק ואחוזי המרה וכך להחליט עם להשקיע לטווח הארוך בקידום אורגני או שזה ביטוי עם פחות Intent.

לא יודעים מה מתאים לכם? מוזמנים להתייעץ איתנו בכל עת. 

שאלות נפוצות

הניסיון שלנו, המשאבים שלנו, האדיבות, המקצועיות ועוד המון מילים יפות שאפשר להוסיף. אבל בתאכל׳ס? אנחנו מטיסים אתרים לחלל. עם קבלות.
עם למעלה מ10 שנות ניסיון בתחום הפיתוח והקידום אתרים, אנחנו נבטיח שהפרויקט שלכם יהיה ברמה המקצועית ביותר. מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל דוגמאות והמלצות מלקוחות.

טווח המחירים לקידום אורגני יכול להתחיל מ₪1,500 וצפונה, זה מאוד אינדיוידואלי כי לכל עסק/אתר יש את הצרכים שלו ואת המטרות שהוא הציב לעצמו. לכן את המחיר המדויק ביותר אנו נדע להגיד לכם לאחר בדיקת האתר שלכם ושיחת טלפון קצרה שבה נשאל מספר שאלות כדי להבין את המטרות שלכם.