מילון מונחים לקידום אתרים ועולם האינטרנט

כל המידע שאתם צריכים במקום אחד.

מדריכים

חיפוש מהיר של מונח

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Google Page Speed Insight

Google Page Speed Insights היא כלי אנליטיקה חינמי ורב עוצמה שפותח על ידי Google במטרה לסייע לבעלי אתרים ולמפתחים לשפר את מהירות הטעינה וחוויית המשתמש

קרא עוד »

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager (GTM) הוא מערכת ניהול תגים חינמית ורבת עוצמה, המוצעת על ידי Google. המטרה העיקרית שלה היא לפשט את תהליך הטמעת קוד המעקב

קרא עוד »

Google Analytics

Google Analytics היא פלטפורמת אנליטיקס אינטרנטית חינמית ורבת עוצמה, המוצעת על ידי Google. היא מספקת לבעלי אתרים, משווקים דיגיטליים ומפתחים תובנות מעמיקות על ההתנהגות של

קרא עוד »

Google Search Console (GSC)

Google Search Console (לשעבר Google Webmaster Tools) הוא כלי חינמי ורב עוצמה המסופק על ידי Google, המיועד לסייע לבעלי אתרים, מפתחים ומשווקים דיגיטליים לנטר, לתחזק

קרא עוד »

YMYL

YMYL, קיצור של "Your Money or Your Life" (הכסף שלך או החיים שלך), הוא מונח שטבע גוגל כדי לתאר קטגוריה של דפי אינטרנט או אתרים

קרא עוד »

URL

URL, קיצור של Uniform Resource Locator, הוא כתובת ייחודית המשמשת לזיהוי ואיתור משאבים ברשת האינטרנט. בעצם, URL הוא מעין "מפה" המכוונת את הדפדפנים אל המיקום

קרא עוד »

KD

KD, או Keyword Difficulty, הוא מדד חשוב בעולם ה-SEO המשמש להערכת הקושי או התחרותיות של מילת מפתח ספציפית. מדד זה מסייע למשווקים ובעלי אתרים להעריך

קרא עוד »

Meta Description

Meta Description, או תיאור העמוד, הוא אחד מרכיבי ה-Meta Data החשובים בעולם ה-SEO. זהו תג HTML הממוקם בחלק ה-<head> של קוד הדף, והוא מספק תקציר

קרא עוד »

Meta Title

Meta Title, או תג הכותרת, הוא אחד מאלמנטי ה-Meta Data החשובים ביותר בעולם ה-SEO. זהו התג ה-HTML שמופיע בחלק ה-<head> של קוד הדף, והוא מגדיר

קרא עוד »

Meta Data

Meta Data בעולם ה-SEO מתייחס למידע על דפי אינטרנט שאינו גלוי למשתמשים, אך משמש מנועי חיפוש כדי להבין טוב יותר את התוכן והרלוונטיות של הדף.

קרא עוד »

PPC

PPC (Pay-Per-Click) היא שיטת פרסום ממומן באינטרנט, שבה מפרסמים משלמים בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלהם. השיטה הפופולרית ביותר של PPC היא פרסום בתוצאות

קרא עוד »

SERP

SERP, קיצור של Search Engine Result Page, מתייחס לדף התוצאות המוצג למשתמשים לאחר הזנת שאילתת חיפוש במנוע חיפוש כגון Google או Bing. ה-SERP מכיל רשימה

קרא עוד »

B2C

B2C, קיצור של Business-to-Consumer, מתייחס למודל עסקי שבו חברות מוכרות מוצרים או שירותים ישירות ללקוחות הקצה, הלא הם הצרכנים. זהו אחד המודלים הנפוצים והמוכרים ביותר

קרא עוד »

B2B

B2B, או Business-to-Business, הוא מונח המתייחס למודל עסקי שבו חברות מספקות מוצרים, שירותים או מידע לעסקים אחרים, להבדיל ממכירה ישירה לצרכנים (B2C). בעולם העסקי המודרני,

קרא עוד »

SEO

SEO זה קיצור של Search Engine Optimization – אופטימיזציה למנועי חיפוש, זה הוא ערוץ שיווק לבעלי אתרים שנכנס לשימוש הרחב בתחילת שנות ה-90, עם התפתחות

קרא עוד »

תג robots

תג robots, הידוע גם כ-robots meta tag, הוא תג HTML שמשמש להנחיית מנועי החיפוש איך לטפל בדף אינטרנט מסוים. התג מספק הוראות לרובוטים של מנועי

קרא עוד »

תג Canonical

תג קנוניקל הוא אלמנט ב-HTML שמשמש לציין למנועי חיפוש איזה גרסה של דף אינטרנט נחשבת ל"רשמית" או "מקורית" במקרה שיש מספר גרסאות של אותו תוכן.

קרא עוד »

E-A-T

E-A-T בגוגל מייצג את המונחים Expertise (מומחיות), Authoritativeness (אמינות), ו-Trustworthiness (אמינות). הוא מתייחס לאיכות התוכן באתרים אינטרנטיים ולתפקידם בדירוג תוצאות החיפוש בגוגל. גוגל משתמשת ב-E-A-T

קרא עוד »

Above the Fold

בעולם הדיגיטלי המתקדם, חשובים הרגעים הראשונים שבהם משתמש נכנס לאתר אינטרנט כל שהוא. לכן, חלקו העליון של דף האינטרנט, הידוע בשם "Above the Fold" (ATF),

קרא עוד »