מילון מונחים לקידום אתרים ועולם האינטרנט

כל המידע שאתם צריכים במקום אחד.

מדריכים

חיפוש מהיר של מונח

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Machine Learning

Machine Learning (למידת מכונה) הוא תת-תחום של בינה מלאכותית (AI), העוסק בפיתוח אלגוריתמים וטכניקות המאפשרים למחשבים ללמוד ולשפר את ביצועיהם במשימות ספציפיות, מבלי להיות מתוכנתים

קרא עוד »

Deep Learning

Deep Learning (למידה עמוקה) היא תת-תחום של למידת מכונה (Machine Learning) והבינה המלאכותית (AI), המתמקד בפיתוח ובשימוש ברשתות נוירונים מלאכותיות (Artificial Neural Networks) בעלות ארכיטקטורה

קרא עוד »

SSL

SSL (ראשי תיבות של Secure Sockets Layer) הוא פרוטוקול אבטחה המשמש להצפנת התקשורת בין דפדפן האינטרנט של המשתמש לבין שרת האתר. מטרתו העיקרית היא להגן

קרא עוד »

HTTPS

HTTPS (ראשי תיבות של Hypertext Transfer Protocol Secure) הוא פרוטוקול תקשורת מאובטח המשמש להעברת מידע ברשת האינטרנט. זהו למעשה השדרוג של פרוטוקול HTTP הרגיל, המוסיף

קרא עוד »

301 Redirect

הפניית 301 (301 Redirect) היא טכניקה נפוצה בתחום קידום אתרים (SEO) ופיתוח web, המשמשת להפניית תנועת גולשים וחיפושיות ממנועי חיפוש מדף אינטרנט אחד לדף אחר.

קרא עוד »

404 עמוד הוסר / לא קיים

שגיאת 404 היא אחת השגיאות הנפוצות ביותר שגולשים נתקלים בהן בעת גלישה באינטרנט. שגיאה זו מתרחשת כאשר הדפדפן מנסה לגשת לדף אינטרנט שאינו קיים או

קרא עוד »

Yandex

כשחושבים על מנועי חיפוש, השמות הראשונים שצצים בדרך כלל הם Google ואולי Bing או Yahoo. אבל עבור מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם, ובפרט במדינות דוברות

קרא עוד »

Google SGE (Search Generative Experience)

Google SGE, או Search Generative Experience, היא טכנולוגיה פורצת דרך שצפויה לשנות את האופן שבו אנו מחפשים ומוצאים מידע ברשת. זוהי מערכת חיפוש מבוססת בינה

קרא עוד »

CRO (Conversion rate optimization)

CRO, או בעברית "אופטימיזציה לשיעור המרה", היא תחום מרתק ומאתגר בעולם השיווק הדיגיטלי. בעוד שמטרתו של קידום אתרים (SEO) היא להביא יותר תנועה לאתר, המטרה

קרא עוד »

JS (JavaScript)

JavaScript, או בקיצור JS, היא שפת תכנות עצמאית ורבת עוצמה שמאפשרת למפתחים להוסיף התנהגות דינמית ואינטראקטיביות מתקדמת לדפי אינטרנט. בעוד ש-HTML ו-CSS הן שפות סטטיות

קרא עוד »

CSS

אם HTML היא השפה שמגדירה את המבנה והתוכן של דפי אינטרנט, CSS (Cascading Style Sheets) היא השפה שהופכת אותם ליפים, אטרקטיביים וידידותיים למשתמש. למעשה, CSS

קרא עוד »

HTML

כשמדברים על פיתוח אתרים ועל הרכיבים הבסיסיים שמרכיבים את האינטרנט, אי אפשר שלא להזכיר את HTML. למעשה, HTML היא אחת משלוש השפות (יחד עם CSS

קרא עוד »

Core web vitals

בעולם הדיגיטלי התחרותי של ימינו, חוויית המשתמש היא שם המשחק. כבר לא מספיק שלאתר יהיה תוכן מעולה או עיצוב מרשים – הוא גם חייב לספק

קרא עוד »

Sitemap מפת אתר

כשמדברים על SEO ועל דרכים לשפר את הנראות של אתר במנועי חיפוש, המונח Sitemap הוא אחד המושגים החשובים שחשוב להכיר. בתרגום חופשי, Sitemap הוא "מפת

קרא עוד »

CTR (Click Through Rate)

CTR, או Click Through Rate, הוא אחד המדדים החשובים והמשמעותיים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. בתרגום חופשי, CTR מתייחס ל"שיעור ההקלקה" – כלומר, אחוז הגולשים שלחצו

קרא עוד »

AI (Artificial Intelligence)

AI, או בעברית "בינה מלאכותית", היא אחת הטכנולוגיות המסעירות והמשפיעות ביותר של זמננו. זהו תחום מחקר ופיתוח שמתמקד ביצירת מערכות ממוחשבות המסוגלות להדמות להתנהגות אנושית

קרא עוד »

PR

PR, או בעברית "יחסי ציבור", הוא תחום מרתק ודינמי שעובר טרנספורמציה מהותית בשנים האחרונות, בעקבות העלייה של המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות. בעוד שבעבר, יחסי ציבור

קרא עוד »

Backlinks

Backlinks, או בעברית "קישורים חיצוניים", הם הכלי החשוב ביותר באופטימיזציה של מחוץ לאתר (OFF Site Optimization) ונחשבים לאחד הגורמים החשובים ביותר בקידום אתרים. למעשה, מערכת

קרא עוד »

OFF Site Optimization

אם ON Site Optimization מתמקדת בשיפורים שנעשים בתוך האתר עצמו, OFF Site Optimization עוסקת בפעולות שמתבצעות מחוץ לאתר, במטרה לחזק את הסמכות והרלוונטיות שלו בעיני

קרא עוד »

ON Site Optimization

ON Site Optimization, או בעברית "אופטימיזציה פנימית של האתר", היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בתהליך קידום האתרים האורגני. המטרה העיקרית של אופטימיזציה פנימית היא להפוך

קרא עוד »