Google Analytics עברה עדכון גירסא משמעותי והתקדמה לגירסא הרביעית שלה, Google Analytics 4
הגירסא החדשה מכניסה טכנולוגיה ייחודית של דוחות המובססים על בינה מלאכותית, מעקב אחר משתמש במספר מכשירים ועוד כלי ניתור וניהול חדשים ומתקדמים.
גוגל אנליטיקס 4 – הדור הבא של ניתור מידע באתרי אינטרנט
הגרסה האחרונה של פלטפורמת ניתוח אתרי האינטרנט של גוגל, המכונה גוגל אנליטיקס 4 יצאה לאור וזמינה כעת לכולם.
גוגל אנליטיקס 4 מציגה יכולות ניבוי מרשימות, אינטגרציה מעמיקה יותר עם שירותי גוגל השונים כמו adwords וsearch console
יכולות מדידה בין מכשירים שונים ובקרות נתונים מפורטות יותר.
תובנות ותחזיות חדשות המופעלות על ידי AI
גוגל אנליטיקס למעשה משתמשים בבינה מלאכותית מזה זמן מה, אך החידוש שמגיע עם הגרסה הרביעית של המערכת
הם היכולות להתריע באופן אוטומטי למנהלי האתרים על מגמות נתונים שונות כמו עליה בביקוש למוצר שמוכרים באתר.
גוגל הוסיפו יכולת ניבוי מרשימה שיכולה לזהות עליות ולהתריע על כך שבקרוב תתכן עליה במכירות של מוצר כל שהוא.
טכנולוגיה זו גם נוצרה לחיזוי תוצאות כמו שיעורי הנטישה וההכנסות הפוטנציאליות שהאתר שלכם יכול להרוויח ממגזר מסוים של לקוחות.
תובנות אלו יכולות לעזור לכם לצפות מראש את הפעולות שהלקוחות שלכם יבצעו בעתיד וכך יעזרו לכם להתמקד בקהלים בעל ערך גובה יותר.
סנכרון מתקדם עם Google Ads ושילוב קהלים כמו שלא הכרתם לפני
מהיום תוכלו לבנות ולהקים קהלים חדשים מהמבקרים שלכם באתר ישירות לGoogle Ads.
אם אחד הגולשים נכנס לרשימת קהל מסוימת עקב פעולה שהוא ביצע באינטרנט וירד מהרשימה מכיוון שהוא ביצע את הפעילות הסופית במכשיר אחר, במובייל למשל.
הרשימה תתעדכן אוטומטית ותסיר מייד את המשתמש כך שהוא לא יקבל מודעות רי-מרקטינג שוב.
בנוסף גוגל אנליטיקס 4 יתחיל לדווח על טראפיק ממודעות יו-טיוב, כך תוכלו למדוד באיזה ערוץ פרסום הכי משתלם לכם להשקיע.